Jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk’ kender dit navn. Jeg kalder på dig

Idag har varit en sjukt jobbig jobbdag, gick upp 05.55, seg startad med stressigt schema! Påväg hem höll jag på att dö av värme, 28 i skuggan , 30 i solen, 85 i bussen..jag hade långbyxor och bussasets air condition var helt paj, svetten rann från halsen, ner till naveln där detl bildades en svettsjö..ne inte riktigts så sjukt var det men varmt! Lyssnade på filip och fredriks podcast nr. 2 idag, och lärde mig att en hund dör efter 7 minuter i 85 gradig värme, tur att jag inte hade med en hund hem på bussen, då hade det varit en hotdog(ha-ha)

TITTA: http://www.wayoutwest.se/klara-artister the drums, lekman, local natives, mia,milke snow, mumford and son, the tallest man on eart, taken by trees och the xx är några av artisterna som ska till way out west, en festival i göteborg i sommar.. Fattar ni hur bra det kan bli!! någon som vill med mig dit? 🙂

Klockan sju blir det grillning hos wernefjun, kan bli bra..ska bara leta upp lite KÖTT! Nu blev det bråttom..ha det bäst du lilla häst ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment